Sana çiçek getirdim,
dikkatini çekmek için,
Her sabah karşıladım, bir
gülücük görmek için,
Selam durdum şu önünde, bir
“Günaydın!” demedin,
Hakan`a gülümsedin de, bana
selam vermedin.
Seni sevdim öğretmenim, yine
de seni sevdim,
Bir bisikletim olsaydı, inan
sana verirdim,
Sabah kırağıda geldim, buzda,
karda hep geldim,
Çok üşüdüm öğretmenim,
“Üşümüşsün” demedin.
Didem hastalanmıştı, Didem
dedin, Şebnem dedin,
Tuğba`yı Tolga`yı, her
fırsatta severdin,
Hasta oldum bilerek, bunu hiç
fark etmedin,
O sevgini kazanmayı, bir ben
beceremedim.
Kapılarda bekledim, sürekli
tahtayı sildim,
Bazen ayağa kalktım, bazen
bilerek eğildim,
Gözümden yaş aktığında, kendi
kendime sildim,
Sana yakın olmayı, ben, bir
ben beceremedim.
Yedi binlere kadar birer
birer yazın dedin,
Parmacıklarım tutuldu,
yazmaktan vazgeçmedim,
Defterlerine baktın, Ömer ile
Emine`nin,
Tam dokuz yaprak doldurdum,
ödevimi görmedin.
Şiir verdin Derya`ya,
Zeynep`in resmini övdün,
Melike`ye güven verdin, beni
hiç mi sevmedin,
Gücensem de öğretmenim
kızmadım, renk vermedim,
Arka sıradaki Mehmet, seni
seven Mehmet`in...

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder