12 Kasım 2013 Salı

Aşk'a ayıp olmasın...

Deniz eğildi kulağına Martının. "Yapma" dedi ve ekledi;
"Maviliğime aldanıp dalma sularıma, balık yaşamıyor içimde artık."
Tebessüm etti Martı. "Sadece balık için mi dalıyorum sanıyorsun maviliğine?"...
"Ya neden?" diye sordu Deniz...
Sen ve ben dedi Martı;
Bir çok aşığın fotoğraflarında aynı karede yer alıyoruz.
Bir çok ayrılanın sakladığı resimlerde de...
Balık yok diye seni terk etsem, o fotoğrafları da terk etmiş olmaz mıyım?
"Ben açlığa ayıp olmasın diye değil, Aşk'a ayıp olmasın diye hala sendeyim".
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder